marți

Muza

Mi-am pierdut muza. Da. De un timp nu o mai gasesc. O fi doar ratacita sau am pierdut-o iremediabil? Cert este ca ii simt lipsa. Vremurile in care ma ajuta sa trec peste esecuri sau obstacole, daruindu-mi o activitate creatoare si revigoranta, au apus de mult. Apuse sunt si vremurile in care, chinuit si trezit din somn de fantasma vreunui vis urat, cautand haotic ceva pentru racorire, muza imi iesea in intampinare si imi asternea pe hartie ganduri ce ma linisteau si alinau sufletul meu atat de incercat. Simt ca o parte din mine a murit. Si era tocmai partea care facea sa vibreze intreaga mea fiinta. Acum, dupa moartea motorului, restul ansamblului e in coma profunda. Ce m-ar putea readuce la viata? O noua muza? Sau regasirea iubitei muze pierdute?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin