miercuri

Nostalgia unui vis de vara

(Visul unei nopti de vara)

De ce vara? Nu stiu. De ce nostalgie? Pentru ca de fiecare data cand ma gandesc "ma inec in melancolie". De ce vis? Pentru ca asa mi s-a parut si inca mi se mai pare: ireal. Cum este visul? Obligatoriu trebuie sa fie noapte, luna sa vegheze, stelele sa straluceasca, vantul sa adie usor. Verde in jur, un lac, broscute sau pasari pe fundalul sonor. O banca (sau nu) si, in mod imperios necesar, o ea. Cum trebuie sa fie ea? Nu conteaza. Daca face parte din visul meu stiu sigur ca e cine trebuie. Decorul e aranjat, actorii sunt pe scena, urmeaza piesa... Aici e insa o mare problema: scenariul nu a fost finalizat; actorii vor trebui sa improvizeze. Nimic mai usor: mai intai se privesc in ochi, apoi totul decurge de la sine. Atmosfera feerica place, vraja visului ii prinde, aripile dragostei ii inalta, inimile devin una singura, dar e de ajuns pentru amandoi.
Desi nu s-a scos niciun sunet, s-au spus totusi atat de multe. Infinitul dragostei danseaza cu pasiunea clipei. Reiese un spectacol mirific, captivant, greu de descris in cuvinte. Linistea si intunericul sporesc senzatia de vraja... vraja intrerupta brusc de un fulger. Urmeaza tunetul: inspaimantator. Ceva s-a stricat in atmosfera feerica de pana atunci: decorul nu mai e acelasi, racoarea noptii isi vrea tributul, cerul se intuneca si devine apasator. Protagonistii? Parca sunt doi straini. Chiar nu putea fi un "happy end"?

2 comentarii:

  1. ...vraja intrerupta brusc de un fulger. Urmeaza tunetul: inspaimantator... si in acelasi timp un semn trims de undeva de sus care "indeamna" fata sa-i sara in bratele baiatului. Picaturile de ploaie care incep sa cada se izbesc de trupurile celor doi care acum par a fi uniti de "natura"... de apa pura ce pecetluieste vraja ce i-a invaluit.
    (visul celor carora le place ploaia)
    am indraznit sa adaug o particica din ce ar putea sa fie un "happy end" ... sper k nu am deranjat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...interesant final. Imi place mai mult decat al meu, insa nu intotdeauna in viata este asa cum ne-am dori.
    P.S: nu-i deranj, din contra, te mai astept cu comentarii, chiar daca nu-mi plac cele anonime.

    RăspundețiȘtergere

Blog Widget by LinkWithin