joi

Daca...mi-as dori

Daca as fi o frunza, mi-as dori ca vantul destinului sa ma strecoare in camera ta.
Daca as fi un cantec de dragoste, mi-as dori sa-ti soptesc la ureche.
Daca as fi un parfum al pasiunii, mi-as dori sa-ti cuceresc parul.
Daca as fi o lacrima, mi-as dori sa-ti mangai obrazul.
Daca as fi un zambet, mi-as dori sa ma nasc la infinit pe buzele tale.
Daca as fi un fior, mi-as dori sa-ti cuprind inima in fiecare clipa si sa ma confund cu iubirea ta.
Dar sunt doar un om si toate dorintele mele devin iluzii.

2 comentarii:

  1. Daca as fi o stea ti-as lumina calea.
    Daca as fi un gand m-as strecura in mintea ta si ti-as insufla fericirea...
    Daca as fi o raza de soare ti-as topi suferinta.
    Dar nu sunt! Sunt decat "eu", cea care nu poate face nimic atat de maret...precum ar vrea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar de ce nu scrii tu undeva sa inversam rolurile?

    E foarte buna completarea ta... Imi place

    RăspundețiȘtergere

Blog Widget by LinkWithin